Hand-outs 1e Vlaamse ICF congres |
Download de hand-outs van het eerste congres van de VZW ICF Platform (11 februari 2020).
Het volledige programma van die dag vind je hier.
Het volledige programma van die dag vind je hier.
Presentaties
Recente internationale ontwikkelingen vanuit de WHO (auteurs: van Gool & ten Napel)
|
Het gebruik van ICF als een essentieel kader bij het opleiden van studenten in ‘Interprofessionele samenwerking’ en bij het structureren van een interprofessioneel overleg (auteur: Brocatus)
|
Implementatie van het 'BioPsychoSociaal' denken en werken (auteur: Florin)
|
Participatie ICF (auteur: van de Velde)
|
Biopsychosociale doelen bepalen en SMART formuleren (auteur: Brocatus)
|
Arbeidsongeschiktheid, reïntegratie en de ICF: stand van zaken (auteur: Decuman)
|
Persoonlijke bedenkingen van een ICF-pionier (auteur: Brusselmans)
|
ICF als tool van het biopsychosociaal handelen in Vlaanderen (auteur: Tsaktizidis)
|
Hasselt - Occupational Performance Profile (H-OPP) (auteur: Ghysels)
|
Interprofessioneel samenwerken in het EPD (auteur: Vervaet)
|
Postersessies
ICF- personal factors: an impression of the interpretation in Flanders (auteurs: Brocatus, Desnerck & Veys)
|
ICF als leidraad bij opmaak en opvolging Zorgpad Revalidatie na Amputatie van een onderste ledemaat (Auteurs: Bru & Antierens)
|
Gespecialiseerd Team Bemiddeling (GTB) en ICF (auteurs: Hennaert & Vaes)
|
Does the use of ICF relates to the use of a biopsychosocial rehabilitation model in the Belgian Multidisciplinary centers for the treatment of chronic pain? (Auteurs: Vanhaute et al.)
|
ICF als tool voor interprofessioneel opleiden in zorg, welzijn en onderwijs (auteurs: Lescur & De Vos)
|
Life before & after meeting the ICF: Tinnitus (auteurs: D'Haenens et al.)
|
ICF use in Flanders (auteurs: Veys & Desnerck)
|
ICF in onderwijs: Revalidatiewetenschappen & kinesitherapie en Geneeskunde ontmoeten elkaar (auteurs: Meirte & Tsakitzidis)
|
Embracing interdisciplinary learning: the course unit ‘Interprofessional collaboration’ (auteur: Veys)
|
LSDF: vragenlijsten voor het inventariseren van de invloed van lees- en spellingproblemen op het dagelijks functioneren van kinderen met dyslexie (auteurs: Vandevelde & De Coster)
|